thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak bâtınin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı izahatını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en turfa ve en yerinde malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu ulaşım noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine ilişkilar ve yol özetler evet da iş özetleri hakkında olgun bâtınerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını yağdırmak bâtınin şayan takdim etmek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel bâtınerik ve nazarıitibar çekici teklifler iştirakı artırmak dair çok anlayışe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir istikrar rekzetmek zorundasınız. Video pazarlama Video en zahmetlilü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefahat ve muayene bâtınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Video parsellemek, hapishaneğinizi elan bir tomar insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nazarıitibar çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belli bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlıdır. Feysbuk hala dünyanın en yetişkin içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile sargılantı rekzetmek bâtınin harika bir mahal. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı bâtınerik türlerine malik olsa da tümü bayağı video/levha odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden ne yaymak istediğinizi her dem oda önünde bulundurun ve buna nazaran organizasyon mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde istismar etmek bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir tomar canlı kullanıcıevet malik. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında gücük mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Lakin içtimai medyada olduğu kadar mesajlar gücük ve öz olursa yanık hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız metanetli bâtınaziz gücük mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nazarıitibar çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, hapishaneğiniz nişangâh kitlenizin lakinç ve nazarıitibar vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bâtınin şayan sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, salık bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kez kartları kadar bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm bâtıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, arama sonuçlarında elan erdemli sıralarda ve elan kesif görülür, hapishaneğinize gidiş geliş artışı katkısızlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sınırlıdır. Web hapishaneğinizde yerinde aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu elan yerinde hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair elan erdemli gerilar katkısızlar. Yüksek itibarlı üçüncü yöre sayfalardan uzvi ilişkilar soldurmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir ilişkiya gelen her tıklama bâtınin ödeme mimarilır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik temizışlarında tayflenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), yetişkin hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve sargılantı göstermesi bâtınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çalışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme rasyoını (elan bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.